VANILJ & CHOKLADPANNACOTTA - FAVORIT I REPRIS

måndag 23 juni 2014

Vanilj & chokladpannacotta, godaste efterrätten

Vanilj & chokladpannacotta, godaste efterrätten

VANILJ & CHOKLADPANNACOTTA
Världens godaste efterrätt

TOODILOOO MÅNDAGSKVÄLL

Har så sjukt mycket ny inspiration nu i kroppen så
jag håller bokstavligen på att sprängas snart, ah, vill göra allt
samtidigt, kaos, men älskvärt & välkommet är det
verkligen!

Ikväll blir det en bara ta hand om sig själv kväll,
blir allt för sällan i dessa tider, fixar lite med håret & tänker ta
en lång och härlig dusch, gå igenom bilderna från lördagens äventyr i ett bergrum, första gången, följde med några trevliga & smått tokiga karlar ner under jord & fotograferade! Sen planerar jag att lägga mig innan kl slagit 10. Måste vända tillbaka dygnet nu, försöka, men jag trivs ju så bra med att vara nattmänniska...

Vi får la se hur bra de går...fniss...

Efterrätten, Vanilj & chokladpannacotta har jag
tipsat om tidigare, och några av er har redan provat den?
Dunder smarrigt och jag kan lova att den kommer imponera både
utseende mässigt och smak mässigt! 5 stjärnor helt enkelt, 
inte direkt avancerad heller att göra. Ett recept man lär sig snabbt
utantill efter några gånger!

[ KÄRLEK TILL ER ]

Join the conversation!

  1. jag vet inte riktigt hur jag hamnade här och hur jag hittade hit. Men vilken underbart fin blogg du har. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Känner igen kampen för att vända på dygnet... ;) Härligt med en "fixa-sig"-kväll! Varm kram!

    SvaraRadera
  3. Ahhh... hur gott verkar inte det där vara då...

    SvaraRadera
  4. Anette: Men tack! Och välkommen hit. Kramar L

    SvaraRadera
  5. Glamour-p: Phu ja, kamp är vad det är :) Fixa till sig kvällar är guld, eller livsglitter kanske vi ska säga :D
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Oj, det måste provas. Såg helt sjukt gott ut.

    http://www.pinterest.com/sandravictorias/21-expo/

    SvaraRadera
  7. Åh lät och såg jättegott ut!

    SvaraRadera
  8. Men så gott de där såg ut att vara..

    SvaraRadera
  9. Hej Louise!

    Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

    Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

    För att gå med behöver du bara följa länken här: hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

    Med vänlig hälsning,

    Emilie
    Hittarecept.se

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.