NOT ALL THOSE WHO WANDER ARE LOST

fredag 13 september 2013

photoart, fine photo art, photography, livsglitter, art print, art prints, wedding, love, art

photoart, fine photo art, photography, livsglitter, art print, art prints, wedding, love, art
[ PHOTOGRAPHY BY LIVSGLITTER ]
min fina lilla duva
+

Gårdagen var ett enda stort kaos i mitt huvud, det har fortfarande inte gått upp för
 mig vad som hände, jo, smått börjar det sjunka in. Svårt att sätta ord på det hela. 
Jag är så fruktansvärt lycklig men samtidigt rädd, som den lilla tillbakadragna 
person jag faktiskt är. Nu funderar ni nog, vad sjutton är det som pågår,
jo det är så att för en liten tid sedan sökte jag en utbildning som var
fullsatt, ville så hemskt gärna gå den trots att jag visste att
chanserna var minimala. Skrev ett personligt mejl, vem 
jag är och vad jag gör och har gjort. Fick svar att
jag snabbt skulle skicka in en ansökan för att det
ev kunde finnas en plats åt mig.

Har gått som på nålar hela veckan, väntat och väntat, igår kom livstecknet som jag väntat på.
Efter samtalet slår mitt hjärta hårt och jag kan inte låta bli att studsa runt här hemma i 
ett rent lyckorus. Detta betyder så mycket, tiden jag nu får till allt det som jag älskar,
det kreativa, att få utvecklas, komma vidare. Just det där att få komma vidare
har gnagt i mig nå så fruktansvärt den senaste tiden. Så nu är det lite svårt
att förstå att det är så, att jag har tiden, att få vara hur kreativ jag vill.

Så nu kliver jag äntligen ut, ut i världen faktiskt, och ser vad den har 
att erbjuda. Visst är det läskigt, riktigt läskigt, står helt ensam
och vinglar runt på ett ben, men kommer nog tillbaka och 
står förhoppningsvis efter ett år på två stadiga ben.

Så nu återstår ett långt och härligt år av 
fördjupning inför kreativa yrken.

Nu ska jag rama in tavlan med budskapet

Kärlek till er

Join the conversation!

  1. Åh det låter spännande, nya utmaningar och en känsla av bambi på hal is. Önskar dig stort lycka till!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Det låter fantastiskt kul! Nu är jag givetvis nyfiken vad det är för utbildning? Underbara bilder! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Grattis, så otroligt roligt för dig! Väldigt nyfiken vad det kan vara för utbildning förstås :) Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Att vidareutbilda sig är sannerligen en lycka!
    Blir nyfiken på vilken utbildning det är?

    Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  5. Så roligt! Stort grattis till dig! Berätta mer :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  6. Åh gud så roligt det låter! Är själv inne i en sådan period i livet. Vad ska jag göra, ska jag jobba med detta resten av mitt liv! Nej det ska jag inte. Men VAD ska jag göra. Ska gå en kurs på jobbet, då jag ska leda kurs för mina arbetskamrater i kommunen. I förflyttningsteknknik. Sen får vi se vart det leder mig sedan!
    All lycka på färden:)

    SvaraRadera

Latest Instagrams

© L I V S G L I T T E R. Design by FCD.